Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu i wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami, kopią dokumentu zakupu bądź podanie jego numeru, daty.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
HMX24.PL ZWROTY
OSÓW 15A
66-530 DREZDENKO
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz produktem
HMX24.PL ZWROTY
OSÓW 15A
66-530 DREZDENKO
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon fakturę lub podaj jego numer i datę zakupu.